«عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی
سرخط خبرها

«جیمز باند» بعدی را کریستوفر نولان خواهد ساخت؟ | «مأمور ۰۰۷» در غیاب دنیل کریگ

  • کد خبر: ۱۷۵۶۴۱
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
«جیمز باند» بعدی را کریستوفر نولان خواهد ساخت؟ | «مأمور ۰۰۷» در غیاب دنیل کریگ
کریستوفر نولان، کارگردان آمریکایی که سابقۀ ساخت فیلم‌های سریالی را نیز دارد، گفته است هیچ بدش نمی‌آید که یک فیلمِ «جیمز باند» بسازد.

به گزارش شهرآرانیوز، کریستوفر نولان معتقد است تنها سری‌فیلمی که می‌تواند او را بار دیگر برای ورود به عرصۀ ساخت فیلم‌های چندقسمتی وسوسه کند «جیمز باند» است.

نولان، از زمانی که سه‌گانۀ پیشگامانۀ خود از فیلم‌های بتمن را در سال ۲۰۱۲ با «شوالیۀ تاریکی برمی‌خیزد» به پایان رساند، وقت خود را صرف ساخت فیلم‌های مهمی مانند «میان‌ستاره‌ای» و «تنت» و حماسه‌هایی تاریخی از جمله «دانکرک» و فیلم «اوپنهایمر» کرد. اما او همیشه به این واقعیت اذعان کرده که سری‌فیلم‌های «جیمز باند» می‌تواند او را به‌سمت فیلم‌سازی فرانچایز (سری‌فیلم) بازگرداند.

نولان، یک دهه پیش، هنگام تبلیغ فیلم‌های «بتمن »، معمولاً سری‌فیلم‌ جاسوسی «جیمز باند» را تحسین می‌‌کرد و حتی به این موضوع اشاره کرد که با باربارا بروکلی، تهیه‌کنندۀ این سری، برای ساخت یک فیلم «جیمز باند» ملاقات کرده است، اما دنیل کریگ در نقش «مأمور ۰۰۷» بازی می‌کرده است و او تنها در صورتی به کارگردانی یک فیلم می‌پردازد که بتواند نقش اصلی فیلم خود را خودش انتخاب کند.

آیا، حالا که دنیل کریگ دیگر در این نقش ظاهر نمی‌شود و به‌دنبال جانشینی برای او هستند، نولان دربارۀ پیوستن به سری «جیمز باند» در مقام کارگردان تجدیدنظر می‌کند؟ او با حضور در یک پادکست این کار را منتفی ندانست و گفت: «من عاشق این فیلم‌ها هستم. تأثیر آن‌ها بر فیلم‌شناسی من شرم‌آورانه آشکار است؛ بنابراین، هیچ تلاشی برای فرار از آن در کار نیست و ساخت این فیلم‌ها یک امتیاز شگفت‌انگیز خواهد بود.»

نولان همچنین اذعان کرد که کارگردانی یک فیلم «جیمز باند» احتمالاً به‌معنای ازدست‌دادن بخشی از آزادی خلاقانه‌ای است که او به آن عادت کرده است. او تأکید کرد که تنها در صورتی پروژه‌ای با این ماهیت را خواهد پذیرفت که احساس کند چشم‌اندازش با انتظارات مدیران این مجموعه‌فیلم مطابقت دارد.

نولان اضافه کرد: «وقتی شما چنین شخصیتی را قبول می‌کنید، مجموعه‌ای از محدودیت‌ها را متحمل می‌شوید و باید نگرش درستی در باب آن داشته باشید. این باید لحظۀ مناسبی در زندگی خلاقانۀ شما باشد که در آن بتوانید آنچه را می خواهید بیان کنید و با محدودیت‌های متناسب وارد کاری شوید. شما هرگز نمی‌خواهید چنین چیزی را به‌عهده بگیرید و آن را اشتباه انجام دهید.»

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->